Tack Lotta!

Idag tog jag tag i min vardag. Började morgonen med ett träningspass för att sedan åka till Experium och tvätta tre maskiner, äta frukost på Waynes och sedan handla på Ica. Väl hemma blev det en powernap innan jag rörde mig ner till byn för det där naprapatbesöket jag borde ha gått iväg på betydligt tidigare. Självklart hade jag redan börjat snebelasta kroppen så blev en hel genomkörare där det knäcktes både rygg, bäcken och nacke. Fått något stödbälte jag ska använda konstant för att avlasta min svank från all typ av belastning tills musklerna slutat krampa och fallit tillbaka rätt. Så nu sitter jag här uppstoppad i soffan, har precis ätit middag och tänkte nätshoppa men hittade inget som föll mig i smaken. Blev med andra ord en rätt ekonomisk shoppingrunda idag. Insmord från topp till tå med linnex så det bränner på bra och ska väl under kvällen göra alla rörlighetsövningar jag fick med mig hem i bagaget. 
 
Imorgon är jag ledig igen. Heja! Så återigen vankas det ett träningspass och sen är dagen faktiskt ganska oklar. Vet inte alls vad jag är sugen på att sysselsätta mig med men förhoppningsvis är det sol så man kan slå ihjäl några timmar i den. Känner mig lite äventyrssugen. Som vanligt. Eller om jag bara ska gå på spa. Allt kommer nog att falla på sin plats och om jag känner mig helt tagen på sängen och inte kommer på någonting överhuvudtaget kan man ju alltid tänka sig att jobba lite. Inte köra skoter utan massa administrativt på datorn.
 
Nej nu ska jag diska, måla naglarna och sen tänkte jag faktiskt läsa en bok. Ordinerad en lugn kväll så en lugn kväll får det bli med denna obehagliga bolmande känsla jag har i hela kroppen. Kvällen kommer med andra ord att spenderas i sängen framför Paradise Hotel!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0