Snabbresume

Gårdagen började med träning. På gott och på ont. Skalade alla övningar men kände sedan resten av dagen att jag borde vilat. Vilket jag istället gjorde kommande timmar genom att kolla lite serier. Äta pannkakor. Ligga i sängen och inte röra mig mer än nödvändigt. Gjorde de övningar Lotta gav mig och sedan somnade framför Paradise Hotel.
 
Idag hade jag planerat att träna men fick ett nej från Coach Joel att göra det så då ändrade jag mig till sovmorgon och såndär Instagramvänlig frukost. Vilket inte heller blev av då mina chefer hade lovat en uthyrning så jag fick åka i ilfart till jobbet för att fixa den. Så nu sitter jag här, med spotify i högtalaren, fixat med alla papper och ska rodda lite inför helgen och sedan blir det lunch istället för frukost. Tur att man inte går på kostschema än.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0