Olja är väl bra för håret?

Idag luktar jag verkligen skotertjej. Och jag som bara ville känna mig fräsch med håret uppsatt och t-shirt istället för femton omgångar kläder. Men så ska jag fylla på olja i tvåtaktarna och spiller ut massa på mig själv, doppar topparna av håret i det och kliar mig i ansiktet. Men solen skiner och jobbet flyter på. Två bebisar på heldagsuthyrning och precis i denna sekund lämnar 10 skotrar för safari med Jonas och på eftermiddagen är det dags för 5 till att ge sig ut.
 
Min fredag var inte så mycket att skryta över. Åkte och tankade bilen och fyllde på spolarvätska nere i byn. Sedan hem för pannkaksmiddag och sen låg jag utslagen i sängen med mitt ryggonda som vägrar ge med sig. Idag vaknade jag vid 07.02 och mådde så fruktansvärt illa så låg på soffan in i det sista innan jag behövde åka till jobbet. Det har släppt nu och istället har hungern tagit över eftersom frukosten lyser med sin frånvaro.
 
Ikväll blir nog också ganska lugnt. Gud vad tråkig jag känner mig.. Men att vara orörlig gör än inte direkt till en partypingla som äger dansgolvet på Ice. På sin höjd kanske jag festar till det med en Breezer hemma ikväll. Det känns rimligt. Eller om jag ska skicka iväg ett sms till Emelie och kolla om vi hinner ses ikväll innan hon åker hem imorgon. Det satsar vi på!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0