Måste gått under många stegar i mitt liv för denna otur

Ni vet när man tror att nu finns det absolut ingenting mer som kan gå fel i ens liv? Så kände jag efter att elen stängdes av och som pricken över i:et att det vart stopp i avloppet. Igår kände jag mig odödlig. Tills jag kom hem från jobbet och dom hade stängt av vattnet för den räkningen tydligen inte heller var betald av vår underbara stugägare.. Jag stod alltså där nytränad och svettig och kunde inte duscha. Inte gå på toa. Inte dricka vatten. Ingenting. Men jag vill ju fortfarande känna mig odödlig så jag tänkte att det är ingen ide att gräva ner sig. Så jag plockade ihop en påse med handduk, schampo och lite kläder och drog mig till Poolariumet i Hundfjället och fick snällt låna en dusch där. Och idag ska vattnet sättas på när ekonomiavdelningen återigen får kliva in och betala redan betalda saker..
 
Träningen gick i alla fall bra. Oväntat bra. För jag kände mig ju som sagt odödlig. Och idag är det dags för veckans fjärde och sista pass som är Open-Woden som varit i veckan. Sen kommer det nog att bli en tidig kväll för bokningarna strömmar in imorgon.. Kommer ha jobb upp över öronen men vet ni vad? Det gör inget för idag kommer min bror, Anders, Jens och Jimmie upp och jag tänkte försöka möta upp dom imorgonkväll! Livet är bra härligt trots allt!
 
Igår bokade jag förresten en resa till Bulgarien också. 5-stjärnigt, All inclusive, 28e Maj med Felicia. Nu har jag ingen som helst ångest över att lämna detta vinterland och åka hem. Och på Måndag ska jag ta mig i kragen, leta fram det lilla till stake jag har och ta ett jobbigt men viktigt telefonsamtal. Dags för förändring!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0