Kort och gott

Fick precis en lindrig hjärtinfarkt när jag satt i min ensamhet i receptionen och ett stort flak av snö trillade ner från taket. Lät ungefär som att någon försökte göra en smash-n'-grab mot oss och dundrade in med bilen i väggen. Visserligen finns det inte så mycket mer än mig att stjäla här inne och jag är ju kvar så..
 
Haft ett gudomligt safari i solen idag och när jag kom tillbaka och hade parkerat skotrarna var jag snabb av med tjocktröjan och la mig på en skoter och solade ett tag. Sedan har jag ätit lunch och några bullar och nu sitter jag här och hoppas på att det ska trilla in något mejl jag lite överambitiöst ska få svara på.
 
Igår vart en enormt mycket bättre dag än väntat och väl hemma tog jag en powernap innan jag gick och duschade för att sedan gå och lägga mig igen. Det börjar bli standard nu.. Imorgon är jag äntligen ledig och det innebär träning, tvättning och handling. Ser faktiskt fram emot det. Så ikväll lär återingen bli en ganska tidig kväll med mest fokus på att måla naglarna i princip. Och smörja in mig för insåg precis att hela mitt ansikte stramar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0