Fredagsfeeling

Wow vad bra träningspasset gick igår. Och min middag med biffig nudelsallad med mango toppade listan på goda recept jag lagat. Och jag sov som en prinsessa och vaknade pigg två timmar innan klockan ringde. Och herregud vilket härligt vårväder vi har här i Sälen. Strålande sol, runt nollan och bara så himla nice! Älskade Fredag.
 
Rörig morgon som löste sig perfekt till slut. Lyckade uthyrningar. Lyckat safari. Nytankade skotrar och sladdad gård. Även en lunch på Ubbes har hunnit landa i magen och nu är Pelle ute och sladdar lederna och jag ska lägga laserlerduveskyttet på laddning innan det ska ut och leka på Måndag.
 
Ikväll då? Jag har med mig min necessär till jobbet och tänkte sminka mig här. Mina gäster som såg mig imorse och kommer se mig nu kommer ju undra om det är samma person. Och förmodligen fråga vart det där ruffsiga yrvädret med sömn i ögonvrån har tagit vägen. Men lika glad är jag för det. För ikväll vankas det nämligen middag med The Wester´s nere i Lindvallen. Får se om jag sover kvar på deras hotellrum så att jag också kan dricka en och en annan drink eller om jag håller mig i hatten och sover hemma. Återstår att se hur törstig jag blir i solskenet.
 
Imorgon är det full fart och kvällen fortfarande oskriven. Söndag är det lite smålugnt och sen är det redan ny vecka. Och vad betyder det? Ny träningsvecka! Som jag längtar då jag hamnat i något skönt flow där jag längtar efter träningen. Dock inte idag då jag har sån träningsvärk i rygg och rumpa att jag är snäppet från orörlig. Det är jobbigt att bara existera i denna kropp idag men mentalt älskar jag allt. Kontrasterna i samma lilla kropp. På tal om "lilla kropp". Tror min coach hade käkat taggtråd igår när han först ger mig komplimangen att jag är stark för att sedan säga "även om hon ser liten ut". Jahapp, får helt enkelt jobba på muskelvolym och inte bara styrka. Samtidigt tog jag det som en komplimang eftersom jag känner mig totalt ur form utseendemässigt. Starkare än någonsin men pluffsig. Kanske ska uttrycka mig som att det är mer att älska!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0