Dreamteam 10poäng

Idag trodde jag att det skulle bli ytterligare en sån där dag när jag hade bestämt mig för att sladda lederna men att det sedan föll mellan stolarna för att det kommer en uthyrning. Det ringde nämligen en precis innan jag skulle på safarit och ville hyra en Bearcat mellan 15.00-17.00. Oskön tid tänkte jag. Men det går ihop sig rätt bra! Safarit flöt på som det skulle och vi var tillbaka 20min tidigare då dom inte var så otroligt gasglada på myren. Då satte jag mig direkt på Dolly och tog varvet runt (dubbelt av Norge-svängen) med stora sladden. I det här solskenet. Och jag har inte ens kört fast en endaste gång! Heja mig. Nu är jag tillbaka på anläggningen och äter min matlåda och ska skicka iväg uthyrningen och sen tänkte jag göra ett sista ryck och ta varvet runt med manchester-sladden så att det blir sådär tiopoängssnyggt!
 
På tal om 10poäng så får gårdagskvällen det! Jag och Olivia bestämmer oss för att åka till bistron i Hundfjället och fika och när vi kommer dit inser vi att det är musikquiz. Hur kul?! Så jag beställde in en smörboll med vitchoklad och hon en kaka och sen satte vi oss vid ett bord och gjorde vårt absolut bästa i quizet. Dock var vi fruktansvärt dåliga så vi fick ihop 16poäng varav man fick 10poäng för att bara skriva sitt lagnamn.. Så 6 tappra poäng samlade vi ihop. Sen att vi fick lite kvalitetstid sådär mitt i veckan gjorde ju allt ännu bättre.
 
Och ikväll ska inte vara sämre. Den innehåller dock varken chokladboll, musikquiz eller Olivia men jag ska träna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0